DE BAND

Frans is een allround slagwerker. In de jaren ‘70 speelde hij onder meer met Peter en zijn Rockets (en nog steeds), Bonnie St. Claire, de band Pussycat en Bots. Hij was een veel gevraagd studio/session muzikant en daarna heeft hij nog in diverse big bands, pop en jazz bands gespeeld. Maar nu het slagwerk bij Bluez Babys